WeCreativez WhatsApp Support
مهر الکتریک

شرایط حمل وتحویل کالا

مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید.

ارسال سفارشات در محدوده شهرمراغه از طریق پیک و در سایر مناطق و شهرستانها به واسطه تیپاکس و باربری های مجاز و پست انجام می شود.

۱-سایر استانها وشهرستان ها

حمل کلیه سفارشات توسط تیپاکس و باربری های مجاز وپ ست صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی مهرالکتریک هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط تیپاکس و باربری های مجاز و پست ندارد.

برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط تیپاکس و باربری وپست صادر می گردد که این شماره رهگیری بوسیله سرویس پیامک و ایمیل برای شما ارسال می شود.

مدت زمان تحویل محموله ها بین ۲ تا ۵ روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)

مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به تیپاکس و باربری وپست به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

ساعت تحویل کالای خریداری شده، بسته به زمان حضور مامور شرکت های حمل و باربری در محل شما خواهد بود. متاسفانه فروشگاه اینترنتی مهرالکتریک هیچ کنترلی بر ساعت تحویل مرسوله های شما ندارد و فقط میتواند پیشنهاد شما را در کنار نشانی محل تحویل درج نماید.

هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت پستی و باربری و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی مهرالکتریک هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد

البته قابل ذکر است در مواردی مهرالکتریک سعی خواهدکرد حدالامکان تخفیفاتی را بر هزینه های ارسال محصول در نظر بگیرد که این تخفیفات در فاکتور حتما لحاظ خواهد شد.

۲-ارسال درشهرستان مراغه

حمل کلیه سفارشات داخل شهرستان توسط پیک صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی مهرالکتریک هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پیک ندارد.

پس از حمل هر محموله توسط پیک، مشخصات حامل محموله برای خریدار پیامک و یا ایمیل می شود.

مدت زمان تحویل محموله ها یک روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورتحساب می باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد)

مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب سایت درج می نمائید این نشانی بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به پیک به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.

هزینه حمل بصورت پس کرایه می باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقدا دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می شود و فروشگاه اینترنتی مهرالکتریک هیچ گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

.

خدمات پس از فروش

۱-گارانتی

مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار قیمت این کالاها درج شده است (در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد) اکنون چنانچه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی شود، خریدار می بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی دهنده اقدام نماید.

۲-انصراف خرید وبرگشت کالا

قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

بعد از ارسال کالا: کالای خریداری شده به مدت ۲ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه

اینترنتی مهرالکتریک بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. ماده۳۷ قانون تجارت الکترونیک

بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شدکاربران هنگام سفارش کالا ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنندفروشگاه اینترنتی مهرالکتریک هیچ گونه مسئولیتی رادرمورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و غیره) نمی پذیرد.

سایر سایت ها و لینکهایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی مهرالکتریک مسئولیتی در قبال محتویات این سایت ها ندارد.

فروشگاه اینترنتی مهرالکتریک به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، مهرالکتریک هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

مهرالکتریک خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سایت مهرالکتریک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و

سرویس‏‌های مهرالکتریک تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

مالکیت مادی و معنوی محتویات سایت فروشگاه اینترنتی مهرالکتریک شامل قانون حق تکثیر شده و منحصرا متعلق به سایت مهرالکتریک می‌باشد

.